Balklänning någon?

image51image52

  • Balklänning str 40-42
  • Rosa matchande skor str 40
  • Rosa halsband
  • Använd en gång.
Maila för mer info! [email protected]

Shoppning ^^

Ja, idag var det Sundsvall med Ullis och Linda som stod på tapeten.
Det vådar aldrig gott i plånboken att åka till Sundsvall.. hmm.. Men så farligt ver det inte iallafall, fick bita mig i läppen och intala mig att jag faktiskt inte behöver allt jag tittar på :P HAHA
Näe men jag hittade lite grejer iallafall :)
Vita jeans - Gina tricot
Blå, lång tröja m. tryck - Stadium
Svarta & Vita trosor - Lindex

+ att jag fick alvedon för mitt dumma huvud som inte gör annat än göra ont :@
Får väl hoppas på att få sova lite mer inatt iallafall.

Imorgon blir det träning och sen jobba 16 + natt till kl 9 på torsdag. Sen även 13-17. Ååh, vilken rolig torsdag jag ska ha ;P
Kan även tillägga att det nu bara är 6 dagar kvar tills att jag blir 20 år ;D
Men mest längtar jag till den 8:de, då blir det partaj med brudarna! ;D

Nu orkar jag inte skriva mer :P
Pussåhej! <3

Måndag!

Dagens planer:
  • Träna med Ullis
  • Stan och hämta vårat paket :)
  • Prata med Micke om jobb
  • Hem till Ullan och kolla på Våra bästa år!
Så idag ska jag äntligen få mina söta skor ;D Fast lär väl inte kunna använda dom förrän till sommaren.
Sen får jag ju även mina svarta strumpbyxor ;D Dom kan jag minsann använda :)
Näe, nu kom svärmor och Simon.
 Byebye!


^^

Sting - I´ll be watching you   <3

På Ullis bergäran :P

+ att jag lovat Engman!

Jaaha, vad ska man skriva då.

Jooo, jag fyller år snart ;D Och dagen ska spenderas med Linda & Rekan ;P

Pärlan! ^^

Nu är pärlan min fixad ;D Och inte blev jag pank på cuppen heller ;P Yeey!!
Nu kan man tuta igen ;D Men framförallt ser folk när jag bromsar ;D Kan vara bra :P



Det är så sant som det är sagt!
image50

Mindre än två veckor ^^

Mhmm, om två veckor fyller jag åååår ;D Hela 20 år ;P
Det ser dessvärre ut som att jag får tillbringa födelsedagen ensam, men jag ska nog hitta på något :P
Men jag måste börja planare lite nu iallafall. Största "problemet" är att mina kära vänner far söderut :P Hihi, men jag förstår er :D

Har inte blivit mycket bloggande den senste tiden, har varit fullt upp helt enkelt.
För dom som är intreserade har dom senaste dagarna sett ut såhär och kommer att se ut ;P

  • Fredag - Jobb 7-16
  • Lördag - Mamma och jag åkte på min kusins bröllop. Fia hade fest :)
  • Söndag - Jobba 13 + natt
  • Måndag - Jobba till 9 sen träna.
  • Tisdag - Jobba 7-18!! Möte ang. nytt jobb som personlig assistent.
  • Onsdag - Lämna in bilen 7.30, ringa en massa samtal! Träna med Fia!
  • Torsdag - Jobba 7.30-16
  • Fredag - Jobba 7-16

Lite bilder från lite allt möjligt!

Kusins bröllop :)
Detta var ganska länge sedan ;P
Saknar det bruna håret lite :/


Näe, nu måste jag ta mig i kragen och göra något vettigt.
Det blir att kolla på OTH ;D Loveit! <3 Bäst man gör de innan Stefan kommer hem, han hatar det ;P
Också tycker jag dom kan bli klar med min bil någongång, fast vad det kostar kanske vi kan strunta i va?? ;)

Jag skriver mer om de senare när jag vet helt enkelt + att jag lovat Engman att skriva mer i bloggen :P

Bye så länge! ;D

Söndag!

Idag blev det jobb. 13 + natt sen slutar jag 9.00 imorgon!

Pusshej!

Skärpning! ^^

Hej hej,
Nu ska jag skärpa mig och börja blogga igen tror jag ;P

Senaste tiden har det inte hänt så mycket, jobbat lite, tränat och ja vem vet vad.

Ja, idag är det ju Alla hjärtans dag. Lite överskattad med samtidigt ganska söt :P Är väl bra att uppvakta dom man tycker om lite extra :)
Var en sväng till Sundsvall idag med Stefan, det vi skulle kolla på fanns såklart inte men då kan man ju passa på att kolla på annat ;P
När vi kom hem gick vi å tränade sen hem och slappa i soffan ;D Fast jag missade "Du är vad du äter" för Stefan va så seg ur duschen :P

Nu ropar sängen på mig för jag börjar jobba kl 07.00 imorgon ;P

...

Orkar inte skriva någon blogg nu, återkommer när jag orkar skriva igen...
Just nu är jag bara less!!

lite träning :)

Här händer det inte mycket på dagarna :P
Fast jag har sökt ett jobb idag iallafall, och mer blir det kanske imorgon ;)
Äch, har inget vettigt att skriva!


Nu ska jag snart åka och hämta moster så ska vi till Friskis och Svettis ;D

Lite bilder från lördagen!



Enjoy! ^^

Soliga söndag!

Måste börja med att säga att gårdagen var riktigt nice, har inte haft så kul på länge.
Kul att det var 18 för engång skull på Kajjan, så det blev mycket shakande ;D
Tack för en underbar kväll tjejer <3

Bilder kommer lite senare!


Idag blir det bio med Ullis och Rekan, Alvin och gänget ^^.
Sen kommer Stefan hem ;D


Saturdaynight! ^^

Efter en lång och härlig dusch ska jag nu fixa till mig :)
Har bara legat i soffan hela dagen och vilat, behövder nog det om jag ska orka med kvällen :P
Ikväll ska det bli partaj hemma hos Ullis med brudarna!! <3

Men först ska det bli lite mat i magen, tro vad man ska hitta på.. :P


Nu ser jag fram emot en härlig kväll med brudarna, kul brukar det ju alltid bli ;D

Jag älskar denna bild, minnen!!

Jag älskar denna bild, minnen!!

Tidningen!

Det är inte varje dag man läser tidningen mitt i natten, just då den kommit :P
Blev ett väldigt långt telefonsamtal med Ullis för ett tag sen.
Men nu måste det vara dags att gå och lägga sig tror jag!

God natt!!

Rolig kväll :)

Ja och dag med för den delen ;D

Eller dagen började visseligen inte bra, vakna av att jag var täppt i näsan pga förkylningen och vipps så blöder jag näsblod, tro på fan så kom det ju på sängkläderna :@ Jag tycker inte om att vara förkyld, man kan ju inte sova heller :(

Sen åkte ju även Stefan till Falun för att spela innebandy med Kriminalvården. Haha, eller rättare sagt dom kommer nog mest bara äta go mat och ligga på relaxavdelningen hela helgen, får bo på hotell och allt :P

Fast Ullis kom till mig vid kl13 idag, så vi kollade på Vära bästa år . Sen for vi vidare till Coop och Lidl. Efter denna lilla tripp var jag helt slut så åkte hem till Ullis och dog i hennes säng en stund.
Efter lite tv-tittande satte vi igång att laga lite mat, eller rättare sagt jag bossade lite med Ullis så hon fick lära sig hur man gör paj ;D
Så kom GoRekan, då var det dax att äta mat, blev jätte mätta och sen blev det ytterligare lite mys och bus ;D Tills vi skulle möta Linda vid bowlinghallen. Så var det dax att spela lite bowling, det är himla skoj måste jag säga ;D Inte för att poängen spelar någon roll med jag tror det blev såhär
1:a Ullis, 2:a Linda, 3:a Jag och 4:a Rekan.
Hur var det nu Linda, Ullis skulle inte med nästa gång eller? ;)

Efteråt bar det hem till Ullis igen, Linda åkte hem till sig och vi gick upp för att äta lite chokladpudding :) Sluta med att jag råka spilla ut strössel på golvet, så för att göra rätt för mig tog jag fram dammsugaren och vipps så var det dammfritt i hela lägenheten ;D

Sitter nu hemma och är helt slut efter dagen, känns kanske skönt att vara ensam, jag brukar inte tycka om det men nu känns det faktiskt rätt skönt :)

Ja, när jag ändå håller på att skriva kan jag ju berätta vad som händer imorgon också.

  • Sooova ;D
  • Stan en sväng :)
  • Hälsa på M&P, maybe! :)
  • Vila!
  • Feeeesta med brudarna ;D

Nu väntar bara CSI Miami så ska jag sova ;D


Lägger även ut en bild från bowlingen!
image27

Tack för en rolig kväll tjejer! Ni är BÄST! <3
Puss på Stefan! <3


Frisyr

Inte som bästa bilderna men iallafall :)




RSS 2.0