Tisdag..

Nu blir det jobb, ikväll blir det soffan och OTH!!!


Till helgen blir det Lyksele och mys på hotell Lappland :D

Promenader! ^^

Kom nyss in från en promenad i det FINA vädret! Jag kunde gå i t-shirt ;D

Detta kort tog jag härromdagen nä jag hade gosvovven hos mig hela dagen,
vi var okså ute på en härlig promenad :)



Nä, nu ska jag göra någon nytta innan jag börjar jobba kl 14.
Sen ikväll blir det nog friskis :D

Söndag.

Och solen skiiiiner ;D Har just varit ute på en härlig promenad i det fina vädret.
Annars verkar inte dagen ha så mycket att erbjuda, blir kanske bio ikväll, får se!

Näe, nu ska jag ta och göra mig en smoothie och sätta mig framför tv´n :D

Resultat!

1: Linda                                                                       
2: Elin                                                                          
3: Lotta                                                                        



Vi kom fram till att det var inte riktigt lika lätt som Wii, men kul var det!
Grattis Linda! :)


Ja, jag vet!

Att det varit dåligt på uppdaterings fronten...

Ikväll blir det bowling i Sundsvall iallafall men Linda och Lotta :D Det ska blir riktigt skoj, hoppas det går lika bra som när vi spela Wii bara :P Jag bokstavligt talat spöa skiten ur dom :P HAHA! Dom blev inge glá men kul var de :P

Nu har jag inget me att komma med, återkommer om hur det gick i bowlingen!

Ny design?

Ja, den här var så himla fin så.. Ja, tack gärna :D



Denna kan man vinna här!

RSS 2.0