Rolig kväll :)

Ja och dag med för den delen ;D

Eller dagen började visseligen inte bra, vakna av att jag var täppt i näsan pga förkylningen och vipps så blöder jag näsblod, tro på fan så kom det ju på sängkläderna :@ Jag tycker inte om att vara förkyld, man kan ju inte sova heller :(

Sen åkte ju även Stefan till Falun för att spela innebandy med Kriminalvården. Haha, eller rättare sagt dom kommer nog mest bara äta go mat och ligga på relaxavdelningen hela helgen, får bo på hotell och allt :P

Fast Ullis kom till mig vid kl13 idag, så vi kollade på Vära bästa år . Sen for vi vidare till Coop och Lidl. Efter denna lilla tripp var jag helt slut så åkte hem till Ullis och dog i hennes säng en stund.
Efter lite tv-tittande satte vi igång att laga lite mat, eller rättare sagt jag bossade lite med Ullis så hon fick lära sig hur man gör paj ;D
Så kom GoRekan, då var det dax att äta mat, blev jätte mätta och sen blev det ytterligare lite mys och bus ;D Tills vi skulle möta Linda vid bowlinghallen. Så var det dax att spela lite bowling, det är himla skoj måste jag säga ;D Inte för att poängen spelar någon roll med jag tror det blev såhär
1:a Ullis, 2:a Linda, 3:a Jag och 4:a Rekan.
Hur var det nu Linda, Ullis skulle inte med nästa gång eller? ;)

Efteråt bar det hem till Ullis igen, Linda åkte hem till sig och vi gick upp för att äta lite chokladpudding :) Sluta med att jag råka spilla ut strössel på golvet, så för att göra rätt för mig tog jag fram dammsugaren och vipps så var det dammfritt i hela lägenheten ;D

Sitter nu hemma och är helt slut efter dagen, känns kanske skönt att vara ensam, jag brukar inte tycka om det men nu känns det faktiskt rätt skönt :)

Ja, när jag ändå håller på att skriva kan jag ju berätta vad som händer imorgon också.

  • Sooova ;D
  • Stan en sväng :)
  • Hälsa på M&P, maybe! :)
  • Vila!
  • Feeeesta med brudarna ;D

Nu väntar bara CSI Miami så ska jag sova ;D


Lägger även ut en bild från bowlingen!
image27

Tack för en rolig kväll tjejer! Ni är BÄST! <3
Puss på Stefan! <3


Kommentarer
Postat av: Linda

Jag ska spela HELT själv på en egen bana nästa gång :D

2008-02-02 @ 01:19:07
URL: http://hamren.webblogg.se
Postat av: Engmaan

Nej det förstår väl jag också. Men jag vet inte hur mycket jag väger idag och vet inte hur mycket jag kommer väga om två veckor. Jag vill se om det är någon skillnad! :)

2008-02-02 @ 02:07:32
URL: http://elinengmaan.webblogg.se
Postat av: Engmaan

haha ja helst på en dag :p

2008-02-02 @ 03:09:08
URL: http://elinengmaan.webblogg.se
Postat av: Lillebror Oscar

Vad har hänt med din forna glans, du som var oslagbar på bowling ;)

2008-02-03 @ 00:26:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0