Borta bra men hemma BÄST!!

Igårkväll vid kl 20 landade vi på min parkering. Och jag kan lova, jag har aldrig varit så gald att få köra in här som igår. Ät stolt över min lilla pärla som kört oss nästan 200 mil!
Men mysigt har vi haft det :)

Det kommer mer uppdatering om resan när jag fått mig lite kort på den, har inga själv :P


Idag ska jag bara njuta, av att vara hemma i min lägenhet :D

Imorgon är det Onsdag!

Japp och då far jag, Linda och Yohanna i min lilla skrutt ner mog västkusten! Närmare bestämt Halmstad!!
Det blir att hälsa på Ullis, gå på Liseberg, utforska stan och sen även kanske hälsa på Engman!
Vi har just varit och handlat för resan sen återstår bara att bilen ska tankas, däcken ska få lite mer luft i sig och att jag ska hämta en gps :) För köra vilse ska vi då inte göra :P
Idag har jag och Stefan varit barnvakt en stund, vardagsrums bordet omvandlades till en koja :D
Ska på middag hos svärmor (det får jag inte kalla henne :P) så behöver inte laga mat idag heller, skönt! :)
Jobbade sista passet på mitt sommarvikariat i Söndags så nu är jag ledig, på obestämd tid :D
Näe, nu ska jag ta och ringa min pappa!

Nu ska jag pussa lite på Stefan, ses på söndag!


Fredag hela veckan!

Om det vore så väl..
Sen jag sluta jobba idag har jag nog onte gjort mycket vettigt. Men det är skönt att bara sitta hemma helt själv, har inget emot sällskap men ibland är det skönt att bara få sitta och slappa i lugn och ro!
Sitter för tillfället och försöker komma på något att äta till middag.. hmm. Det löser sig!
Imorgon är sista arbetspasset, ska jag vara ärlig känns det rätt skönt!

Näe,
nu får jag ta mig i kragen! Göra lite nytta iallafall!

Äntligen!

Schema höstterminen 2008 (25 augusti - 14 december)

Måndag
18:30 Medel Gerestaskolan Miriam
Tisdag
18:00 Start Gerestaskolan Inga-Lill
19:00 Aerobic Gerestaskolan Ulrika
Onsdag
19:00 Medel Gerestaskolan Annika F
Torsdag
18:00 Aerobic Gerestaskolan Kajsa
19:00 Bas Gerestaskolan Anki
20:00 Medel Gerestaskolan Karin
Lördag
09:30 Medel Gerestaskolan Roterande 
16:00 Knatte Gerestaskolan Erika
Söndag
18:00 Bas/Puls Gerestaskolan Eva
19:00 Medel Gerestaskolan Petra


Ses där!

Då var det måndag igen..

.. och veckan består mest av jobb. Sista veckan jag jobbar nu, vad jag vet än så länge iaf!
Helgen har varit väldigt mysig, lördagen bestod av en snabbvisit i birsta då dvdn börjat krångla
sen bar det upp till Gussjö för lite mat och sen blev det bio.
Jiddra inte med Zohan, den va rätt rolig!

Gårdagen var en riktig slappdag, jo vi tvätta Stefan bil och gjorde den fin sen var vi lite lat och åkte och köpte en pizza till middag ;P

Idag var det sovmorgon som stod på schemat för att sedan kl 14 gå och jobba... till kl 15.00 imorgon!!
Såhär ser veckan ut:

Mån: 14 + natt
Tis: -> 15  (planera med tjenerna) + tvätta!!
Ons: LEDIG
Tors: 15 + natt
Fre: -> 15
Lör: 13 + natt
Sön: -> 15

Sa jag att jag jobbar något denna vecka? :s

080808

Dagen har bestått av jobb, snabb vistelse på stan och sen blev jag bjuden på middag på båten Johan III.
Det var väldigt mysigt och gott :D
Nu är jag LEDIG resten av helgen och det ska bli mycket skönt.
Nu ska vi mysa mer oss i soffan och kolla på film (när du smallville behagar att sluta)






Pssst, snart bär det av mot västkusten! ;P


Tar vägen aldrig slut?

Kvällen har spenderats med att först äta middag med storsyster och Elin på matgalda oxen! Mycket gott och mätt blev man :D Sen trillade det in på damer vid namn Yohanna och Linda så vi hoppade in i bilen och for upp till Gussjö där två andra damer väntade oss, Emelie och Lotta.
Planerna var att kolla på film och spela Wii. Jag satt bara och prata i telefonen när dom andra spela så det blidde inge spela för min del, får ta det en annan gång :)
Efter filmen skulle en mycket sömning Elin köra hem sina vänner, vi tänkte va lite smarta och köra över kullamark. Shit, den vägen tog verkligen aldrig slut... Kändes det som iaf. Älgar fanns det på den också, mamma och sina två barn :)
Nu är man iallafall hemma och nu överväger jag starkt att gå och sova.

Imorgon blir det jobb.. igen. 14 + natt -> 14. Yeey!





Nu hoppas jag du är nöjg Ullis, jag är på god väg :P

Nytt och fint!

Tusen tack Linda för hjälpen! <3

Nu hoppas jag även Ullis är nöjd att jag skriver ett inlägg, ska försöka skriva mer imorgon efter min korta arbetspass :P
Puss å godnatt!

RSS 2.0