Ny mobil kanske?



Jatack! Den skulle jag gärna vilja ha :P

Efter många om och med...

Har jag äntligen köp min cykel :D Och jag älskar den!!!
-> Har klippt mig idag :P <-
Varit på stan med Ullis.
Kom hem med två klänningar, två bas t-shirtar och ett par skor. Oops :P
Även tagit en cykeltur runt Näs, lär få känna det i benen imorgon!

Nu ska jag och älskling sova för imorgon blir det jobb, även fredag.
Sen är vi lediga i helgen :D






13 + natt -> 15

Nu är det dax för jobb igen, nu börjar schemat på riktigt. Så nu blir det heltid :)

Men det ska nog gå alla tiders, jag tycker om mitt jobb ;D

På beställning baka jag och Ullanprullan chokladbollar & muffins igår kväll :)

Man får mycket besök när man bakar gott fika ;D

Ni kan även kolla in min auktion på tradera om ni vill köpa ett snyggt linne ;P  Här!!!







Midsommarfriande och pizzabak!

Gårdagen midsommarfirande höll till ute hos Linda och det var riktigt mysigt vill jag lova :)
Tror jag förklarar det med bilder istället :P












Och såhär god middag åt jag och älskling idag :D (Jag har lagat)





Ja, jag vet att jag är dålig på att uppfatera! ;P


Fredag!

Planer för dagen är att åka till Birsta och sen blir det raka vägen till Gussjö!
Igår kväll blev det att åka lite motorcykel ;D
Imorgon blir det jobb, dygnspass :/

Duschen kallar, hoppas ni får en bra dag!

Räddaren i nöden!

Svettigt, svettigt! Men det är alltid härligt efteråt! Var ut på en liten joggingtur.
Har just ätit en väldigt god frukost, fruktsallad med vaniljyoghurt! MUMS :D
Nu är det dax att springa ner i tvättstugan och fixa med tvätten, sen duscha och möta Ullis på stan!
Idag har studenterna sjöslaget och det ska tittas på :) Blir även picknick!


Haha, när jag var ute för och skulle hem kom jag på att jag lämnat nyckeln i tvättstugan. Men då såklart är det ju låst i båda dörrarna som går till tvättstugan, lyckat!! Men som tur var satt Lennart ute och hade en nyckel :D
En riktig räddare i nöden!
  


Tisdag!

Idag är det jobb som står på schemat, 11-19!
Kanske dax att göra sig klar nu :P
Solen skiner och humöret är på topp :D

Ha en bra dag!

Dagen efter!

Och jag mår TOPPEN :D Dock är jag hungrig :P
igår var det fest på tapeten och det blev det vill jag lova, ojojoj va kul.

bilder kommer när jag fått tag i dom :P

nu blir det marknaden med elin och elin. Ä kanon fint väder ute :)
Senare blir det grilla med lillebror :P (som förövrigt va helhärlig igårkväll ;P)


PUSSHEJ!!

RSS 2.0