Mindre än två veckor ^^

Mhmm, om två veckor fyller jag åååår ;D Hela 20 år ;P
Det ser dessvärre ut som att jag får tillbringa födelsedagen ensam, men jag ska nog hitta på något :P
Men jag måste börja planare lite nu iallafall. Största "problemet" är att mina kära vänner far söderut :P Hihi, men jag förstår er :D

Har inte blivit mycket bloggande den senste tiden, har varit fullt upp helt enkelt.
För dom som är intreserade har dom senaste dagarna sett ut såhär och kommer att se ut ;P

  • Fredag - Jobb 7-16
  • Lördag - Mamma och jag åkte på min kusins bröllop. Fia hade fest :)
  • Söndag - Jobba 13 + natt
  • Måndag - Jobba till 9 sen träna.
  • Tisdag - Jobba 7-18!! Möte ang. nytt jobb som personlig assistent.
  • Onsdag - Lämna in bilen 7.30, ringa en massa samtal! Träna med Fia!
  • Torsdag - Jobba 7.30-16
  • Fredag - Jobba 7-16

Lite bilder från lite allt möjligt!

Kusins bröllop :)
Detta var ganska länge sedan ;P
Saknar det bruna håret lite :/


Näe, nu måste jag ta mig i kragen och göra något vettigt.
Det blir att kolla på OTH ;D Loveit! <3 Bäst man gör de innan Stefan kommer hem, han hatar det ;P
Också tycker jag dom kan bli klar med min bil någongång, fast vad det kostar kanske vi kan strunta i va?? ;)

Jag skriver mer om de senare när jag vet helt enkelt + att jag lovat Engman att skriva mer i bloggen :P

Bye så länge! ;D

Kommentarer
Postat av: Engman

hehe ja, men jag har inte bilder på alla. Jag får fixa det: D

2008-02-20 @ 15:19:17
URL: http://elinengmaan.webblogg.se
Postat av: Engman

haha ja precis :D du får inte glömma att uppdatera regelbundet nu ;)

2008-02-20 @ 15:28:24
URL: http://elinengmaan.webblogg.se
Postat av: linda

WOW, vilken bukett :D

2008-02-24 @ 15:20:20
URL: http://hamren.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0