.

Glad midsommar :)

Dagar som gått..

Ja, den senaste veckan har bjudit på studentfirande då min lillebror nu blivit så stor!
Veckan har även innehållit jobb, men det hör ju till det mer vanliga än ovanliga...
Sen nu i helgen vankades det fest hemma hos mig! Oj, så roligt det var :D Större delar av kvällen iaf, bortser från dom sista tio minuterna in man begav sig hem.
Som följd av detta kan jag ju tacka den idioten att min frustration gick ut över mobilen..
Så idag blev det en snabbvisit till Birsta för att inhandla en ny, denna blev det! Fast svart :D


Nu återstår mer dagar av jobb och besök på vårdcentralen så man får reda på vad det är för fel på kroppen som aldrig vill blir rikitgt frisk.. Ska bli kul att höra vad dom har att säga!

Nä, nu ska jag ta coh krypa ner i sängen och pussa lite på min älskling
(Går att skriva, inte säga! Linda och Engman fattar ;P)

Lite nytt sådär.

För att vara lite bättre skyddad när man ska åka motorcykel så har jag ni införskaffat en finfin hjälm med en rätt rolig funktion och en skinnjacka :D Dock var inte prislappen lika rolig, men nu kan man känna sig lite säkrare iallafall :)


RSS 2.0