Shoppning ^^

Ja, idag var det Sundsvall med Ullis och Linda som stod på tapeten.
Det vådar aldrig gott i plånboken att åka till Sundsvall.. hmm.. Men så farligt ver det inte iallafall, fick bita mig i läppen och intala mig att jag faktiskt inte behöver allt jag tittar på :P HAHA
Näe men jag hittade lite grejer iallafall :)
Vita jeans - Gina tricot
Blå, lång tröja m. tryck - Stadium
Svarta & Vita trosor - Lindex

+ att jag fick alvedon för mitt dumma huvud som inte gör annat än göra ont :@
Får väl hoppas på att få sova lite mer inatt iallafall.

Imorgon blir det träning och sen jobba 16 + natt till kl 9 på torsdag. Sen även 13-17. Ååh, vilken rolig torsdag jag ska ha ;P
Kan även tillägga att det nu bara är 6 dagar kvar tills att jag blir 20 år ;D
Men mest längtar jag till den 8:de, då blir det partaj med brudarna! ;D

Nu orkar jag inte skriva mer :P
Pussåhej! <3

Kommentarer
Postat av: Ullis

Även att vi började inlägget nästan likadant :P

2008-02-26 @ 22:10:04
URL: http://ulriika.webblogg.se
Postat av: linda

meh den 3:e då :O det längtar du väl också till :D som du ska tillbringa med mig och Elin :D

2008-02-27 @ 23:45:47
URL: http://hamren.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0