Gör ett försök...

Jag ska ge det ett försök, att uppdatera lite.. men vi vet ju hur det brukar gå. Haha!
Insåg nu att det var ett antal månader sen jag skrev något :o

Vad har hänt då:
  • Har numera ett fint kök :D (Tack pappa för hjälpen!!)
  • Varit och hälsat på Ullanprullan i Halmstad, och gjort ett besök på Ullared!
  • Jobbat, jobbat och nämde jag att jag har jobbat :S
  • Har även fått jobb, eller ett vik. Så från den 9:de Mars hittar ni mig på Östanbäcken! :D (Men ska även fortsätta vara lite personlig assistent till "mina barn" N & V!)
  • Jag och Stefan har börjat på en buggkurs, askul :D
  • Har även blivit mörkhårig igen ;P
En grej jag inte gjort fullt så mycket, som jag önskar jag kunna ha hunnit med är att träffa vännerna lite mer, men det är svårt när alla jobbar olika tider osv.

Fyller år gör jag snart också... 21, det är väl ingen rolig ålder.
Stefan däremot fyller hela 25!  Och vad ska man ge han? Förslag?

Ja, detta var väl bättre än ingenting, sen får vi väl se hur det går i fortsättningen!

Pusshej!

Kommentarer
Postat av: Ullis

Åh vad stolt jag är över dig!!

Jag hörde att ni hade börjat bugga, gud va roligt! Funkar det bra? Hur ofta är det? EN gång i veckan?

Bild på håret kanske?

2009-02-22 @ 09:55:08
URL: http://ulriika.webblogg.se/
Postat av: Elin

Saknar dig!

2009-02-22 @ 20:09:22
URL: http://rekan.webblogg.se/
Postat av: Anonym

Wiiie äntlignen :D

2009-02-22 @ 21:24:00
Postat av: Anonym

TACK :D

oj. wiie äntligen är ifrån mig ^^

2009-02-23 @ 20:24:25
Postat av: lngela

Hej! Tack :)

Kul att du kikade in :)

Kram

2009-02-27 @ 17:20:47
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0