Nytt i garderoben!

Dom senaste dagarna har varit allt i från jobb, shopping och kalas!

Tänkte lägga upp lite bilder på några av sakerna som shoppades i Birsta igår :)

Vi börjar med skorna! :)


Här kommer klänningarna! :D  + ett par svarta leggins!


Ville även visa denna som jag köpte för någon vecka sedan, supersöt! :)


Är mest nöjd med dom bruna stövlarna, har letat väldigt länge efter ett par sådana! ÄNTLIGEN, säger jag bara! :D

Känner mig dålig på att blogga, men det kommer väl :P
Morgondagen bjuder på pulkåkning och sen middag hos svärfar!


Jo, kan ju berätta att jag och Stefan åker till Sälen på tisdag ;D Då blir det skidåkning!! :)

Kommentarer
Postat av: Engman

UPPDATEERAAA !!!! hihi^^,

2008-04-04 @ 15:03:10
URL: http://elinengmaan.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0