Tar vägen aldrig slut?

Kvällen har spenderats med att först äta middag med storsyster och Elin på matgalda oxen! Mycket gott och mätt blev man :D Sen trillade det in på damer vid namn Yohanna och Linda så vi hoppade in i bilen och for upp till Gussjö där två andra damer väntade oss, Emelie och Lotta.
Planerna var att kolla på film och spela Wii. Jag satt bara och prata i telefonen när dom andra spela så det blidde inge spela för min del, får ta det en annan gång :)
Efter filmen skulle en mycket sömning Elin köra hem sina vänner, vi tänkte va lite smarta och köra över kullamark. Shit, den vägen tog verkligen aldrig slut... Kändes det som iaf. Älgar fanns det på den också, mamma och sina två barn :)
Nu är man iallafall hemma och nu överväger jag starkt att gå och sova.

Imorgon blir det jobb.. igen. 14 + natt -> 14. Yeey!





Nu hoppas jag du är nöjg Ullis, jag är på god väg :P

Kommentarer
Postat av: Ullis

Du kunde väl ha spelat lite efter att vi pratat? :)

Jag ringde inte Patrik något idag, mamma tyckte jag skulle vätna lite till.

2008-08-07 @ 17:09:55
URL: http://ulriika.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0