Då var det måndag igen..

.. och veckan består mest av jobb. Sista veckan jag jobbar nu, vad jag vet än så länge iaf!
Helgen har varit väldigt mysig, lördagen bestod av en snabbvisit i birsta då dvdn börjat krångla
sen bar det upp till Gussjö för lite mat och sen blev det bio.
Jiddra inte med Zohan, den va rätt rolig!

Gårdagen var en riktig slappdag, jo vi tvätta Stefan bil och gjorde den fin sen var vi lite lat och åkte och köpte en pizza till middag ;P

Idag var det sovmorgon som stod på schemat för att sedan kl 14 gå och jobba... till kl 15.00 imorgon!!
Såhär ser veckan ut:

Mån: 14 + natt
Tis: -> 15  (planera med tjenerna) + tvätta!!
Ons: LEDIG
Tors: 15 + natt
Fre: -> 15
Lör: 13 + natt
Sön: -> 15

Sa jag att jag jobbar något denna vecka? :s

Kommentarer
Postat av: Ullis

Usch vad du sliter älskling :/ Men hoppas det är mödan värt!

2008-08-11 @ 23:49:41
URL: http://ulriika.webblogg.se/
Postat av: Ullis

Usch vad du sliter älskling :/ Men hoppas det är mödan värt!

2008-08-11 @ 23:50:22
URL: http://ulriika.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0