Nu är vi hemma igen!

Har varit dålig på att uppdatera på några dagar men jag har haft en bra anledning.
H A R  I N T E  V A R I T  H E M M A  ;D

Vart jag varit, i Stöten (Sälen) med älsklingen! ;D
Det var min fördeledagspresent :D Taack!!

Visst det blev an ganska kort fjällvistelse men mysigt hade vi det iallafall ;D Bodde i en söt liten stuga.
Dagarna har bestått av skidåkning, go lunch på Vattufjäll och fotboll/hockey på kvällarna :P Kanske inte är det roligast jag vet men det var ganska trevligt ändå :)
Var även en sväng in till Sälenbyn för att jag skulle hitta en tröja, men inte då det gjorde istället Stefan, den va fin :)

Har iallafall haft fyra jätte mysiga dagar tillsammans med Stefan, händer inte allt för ofta att vi kan göra saker ihop så man tar vara på den tid som finns :)

Tog med mig kameran men dum som jag är så glömer jag bort att knäppa några kort så tyvärr får det bli ett från hemsidan!
image70
Jo knäppte ett på Stefan efter vår lilla om möblering, man får ta det man har :P Han såg ut att ligga så skönt, ska lägga in kortet senare! :P

Nu ska jag hämta mamma och lillebror för att sedan åka hem till mamma och pappa på middag som jag bjöd in mig själv på :P Stefan jobbar och jag ville inte sitta själv.




Kommentarer
Postat av: Elin

Men välkommen hem pruttlisa =D

2008-04-05 @ 09:59:39
URL: http://rekan.webblogg.se
Postat av: Engman

Pfft... bortförklaringar ;)

2008-04-06 @ 01:59:15
URL: http://elinengmaan.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0