Lördag

Idag har jag jobbat, rätt trevligt på jobbet idag. Jobbade för det första med svärmor, alltid lika trevligt :) Sen så var jag så duktig och började baka, det är roligt :) Det blev en banankaka, bryselkex och havreflan :D

Efter en dag med huvudvärk så kom jag hem till min sköna säng och somna som en stock :) Fast vi va två som somna <3

Nu har jag nyss varit med Ullis, mysmys. Kollat på tv och ätit glass, vi var sugen där ett tag att dra ut med denna stad på lördagkvällar är inget för dom under 20 år. (Bara 3 månader kvar!!!)



Jag känner mig vädigt glad av någon anledning och jag har det väldigt bra tycker jag.
Egen lägenhet tillsammans med min älskade sambo, tre jobb att gå till som funkar, de är pengar :) Min lilla gröna bil och mina underbara vänner :) (Men vi borde ses oftare!!!)

I torsdags var det 3 år och 1 månad. Jag älskar dig Stefan!!

image1

Nu, är det dags att sova tror jag. Känns inge bra att jag ska sova själv inatt men eftersom Stefan jobbar natt får jag så lov. Hinner ju träffa han en liten stund imorgon innan jag går och jobbar.

Puss och godnatt!

Kommentarer
Postat av: Ullis

Jag tycker ni är söta ihop :) Och hur han alltid tigger om pussar, gulligt :P
Godnatt bruttan!

2007-12-09 @ 01:10:48
URL: http://ulriika.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0