Söndag!

Skönt att vakna upp och se att solen skiner :D ett litet plus är väl också att jag är jättepigg idag :)
Så funderar på att ta en promenad och sen gå hem och städa, tycker det kan behövad...

Gårdagen var rolig emn samtidigt lite underlig, tycker synd om Fia som va tvungen att måsta bråka med sina gnälliga grannar men men då är det att bo i lägenhet.. Undrar även vart alla tog vägen när vi va på kajjan, jag orkade inte leta mer så kl 1 gick jag hem. Men oj så skönt det var att sova :D
Bilder från gårdagen kommer när jag fått dom :P

Nu ska jag ta och klä mig ch gå ut en sväng!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Stack du hem ett? :o Vi stack halv två tror ja :p

2008-03-23 @ 13:39:16
Postat av: Victoria

Ha en trevlig dag! 8)

2008-03-23 @ 13:46:59
URL: http://fameislessthaninfamy.blogg.se
Postat av: Ullis

haha, vad illa att alla försvann :O

2008-03-23 @ 20:42:01
URL: http://ulriika.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0