Klicka!

- >  http://www.alltforforaldrar.se/kul/promo/extpage/7467



Sjukling!


Blää, säger jag bara!! Orkar ju inte göra något utan att få ont i huvudet eller bli helt slut i kroppen! :/
Hoppas ni mår bättre :P  

Killar, kolla hit!!

Har lagt ut nya auktioner på tradera!  Kolla här!

Helg igen!

Idag har jag inte gjort mycket vill jag lova :P Var på stan en sväng och lämna tillbaka en tröja som inte var så bra som jag hade tänkt mig igår när jag köpte den och jag ska erkänna det var inte så att jag var i speciellt behov av den heller :P För tillfället sitter jag bara och väntar på att Stefan ska komma hem så ska vi till min mamma och pappa och äta mat, räkfrossa :)
Fick mig lite extra jobb i helgen också, köra blombud :) Det ska bli kul tycker jag :)

Nu ska jag diska!
Pusshej!

Saga bio!

Ikväll blir det bio med Stefan och Patrick, vi ska se Indiana Jones och kristalldödskallens rike.
Hoppas den är bra :)

Måste även tillägga att det är otroligt skönt att vara ledig hela vecka + helgen :D


Puss på er!

Jag ska försöka..

.. skärpa mig :P

Nu är jag hemma iallafall, det blev 6 dagar i Umeå. Man var ganska nöjd på sjukhus när man kom hem vill jag lova!!

Annars rullar vardagen på som vanligt och jag har inte så mkt mer att säga!

Pusshej!  

Dålig uppdatering!

Ja, och det kommer det fortsätta vara ett tag. Har en massa jobb framför mig.



Tio + tio + tio

image79

Har nu under en tid sparat tior i en festisflaska och nu var det så gott som full så jag har roat mig med att räkna dom ;D 3030 :- Yeeey, så nu istället för en flaska full med tiokronor ska det istället bli en cykel. (var slut sist jag skulle köpa den)  Det lönar sig att spara ;P

Körslaget!

Sitter här och kollar på körslaget och får verkligen "gåshud" på armarna av Team Brolle när dom sjunger Arvingarnas - Eloise. Låten var fin och dom gjorde det mycket bra :D

Psst..

Har jag lite tur så åker jag nog snart till Egypten :P  Jagvilljagvilljagvill!!

Yeeey ;D

Idag har jag fått nått ryck så nu ska jag ner till Sundsvall och köpa en cykel :D
En riktig "kärringcykel".  Precis en sån som jag länge velat ha ;D

image78

Har inte så mycket annat att tillägga eller berätta!
Hoppas ni får en bra dag!

RSS 2.0