Måndag 17/3

Har varit en ganska lång dag känns det som, har hunnit med mycket.
Var träning med Ullis som var prio ett så, var bara att kliva upp och äta frukost (go smoothie!) sen bar det av mot badhuset. Blev aningen besviken när jag inte kunde köra jävulsmaskinen men det fick blir löpning isället ;D
Så var det bara att skynda på apoteket och hämta grejer till jobbet och sen hem för att äta lunch innan jag skulle börja jobba, hann även kolla på Våra bästa år, så får sovmorgon imorgon ;D Efterlängtat, men ska se till så att man får sova på natten också. Inte det lättaste när man han en pojkvän som har feber och ska promt sova PÅ en på nätterna, får ju panik för han är så varm ;S
Annars idag så har jag jobbat, gick väldigt fort tycker jag. Fick även sluta tidigare för jag skulle på kalas hos Annie som idag fyller 21, grattis vännen! Blev en trevlig kväll och imorgon hoppas vi på en till trevlig kväll, men jag är lite skeptiskt. Ska till Engman och ha spökkväll, jag som är så lättskrämd ;S Men det ska nog gå bra, ska även göra langos :D

Har lite saker att uträtta imorgon:
  • Fixa nummer till ev. städjobb
  • Lämna in alfakassapapper till lönekontoret
  • Träna med Ullis

Nämen, nu är det nog dags för sängen tror jag, (eller om det blir soffan inatt?)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0