Födelsedag! ;D

Har haft en underbar 20 års dag ;D

Dagen började med att Mamma och Pappa ringde och sjöng för mig :) Även att syster ringde från Egypten ;D
Sen bar det av mot stan för att göra några ärenden. Senare for jag ut till Linda för att hämta henne och fara på lite äventyr :P Det blev dollar i Kramfors, för de tycker vi om ;D
For senare mot Härnösand igen för att inhandla middag. När vi väl kom hem till lägenheten satte vi igång att göra om lite här hemma, sen kom lillebror och hans flickvän och åt middag med oss.
När middagen var överstökad var det bara att invänta brudarna som skulle komma ;D
Då blev det myskalas :D Med tårta och allt :D Taaack, för en trevlig kväll och för alla paket ;D
OCH Tack Ullis för blomman :D

Nu är jag helt slut och helnöjd ;D Ska ladda upp bilder imorgon.

Nu ska jag gå och lägga mig dom en ung 20åring ;P

Kommentarer
Postat av: Elin

Testat den där lilla filuren än då? :P

2008-03-04 @ 23:36:44
URL: http://rekan.webblogg.se
Postat av: Ullis

Vad kul att höra att du hade en underbar dag :D

2008-03-05 @ 09:38:27
URL: http://ulriika.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0