Tisdag!

Dagen började med att Ullis ringde och väckte mig :P Det var bara att hoppa upp och göra sig klar.
Träffa Ullis, Linda, Rekvik och Sofia på stan för att ta en fika och prata lite skit :P
Blev en sväng på stan och hitta lite saker :) Fast hade ju presentkort så la inte ut en krona + att jag hitta allt på rea ;D I'm good!!! :P

Sedan for jag och Ullis till Coop för att handla lite och sen bar det av för att träna och det gick hyffsat. Innan vi gick hem gick vi förbi Fire House för att sola och den bar det hem för att laga Stuvademakaroner med köttbullar :) Mycket gott!
Resten av kvällen har jag spenderat i soffan tillsammans med One tree hill ;D

Nu kom just Stefan hem från sin fotbollsträning så nu ska jag pussa lite på honom och kolla på CSI.

Pussåhej!!

Kommentarer
Postat av: Ullis

Undra hur mkt träningsvärk jag kommer att ha imorgon :P Bara att köra på :D Ses

2008-01-09 @ 00:23:45
URL: http://ulriika.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0