Sovasovasovasova..

Känns som att jag bara sover bort dagarna. Är konstant trött :/

Igår va jag och Stefan först och tränade. Tog en sväng på stan, handla och gick hem och gjorde kycklingsallad :D Mycket gott!! Jag började kolla på One tree hill eftersom säsong 5 kom igår ;D
Så jag och Ullis hade One tree hillkväll, blev väl en 4-5 avsnitt. Yeeey ;D
Nu är det bara att vänta till nästa Onsdag :P

Ja, idag är det väl inte mycket som händer. Stefans farmor och farfar ska komma och hälsa på och ikväll ska jag på friskis och svettis med syrran ;)



Har hittat en kläning jag vill ha :D Supersööt!
image10

Kommentarer
Postat av: Ullis

Är det inte den på lindex?

2008-01-10 @ 14:23:36
URL: http://ulriika.webblogg.se
Postat av: Ullis

Haha :) va bra!
Visste de, när jag såg den och sedan visade den för dig så kände jag på mig att du skulle gilla den :P

2008-01-10 @ 22:36:56
URL: http://ulriika.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0