Makaroner <3

Efter ett jobbigt men härligt friskispass med Fia är det nu duschen som kallar sen ska jag äta min favoritmat, makaroner :D Jag skulle kunna leva på det, hur gott som helst.
Det kanske inte var det mest intessanta jag kunde ha skrivit men men. ;P

Håller även på att rensa garderoben för att sedan lägga ut det på tradera, har en jävla massa kläder jag aldrig använder har jag kommit på.. hmm.

Annars så längtar jag till på tisdag men det kan jag inte skriva här ifall Fia skulle läsa, hihi :P
Imorgon blir det träning och lite jobb.

Just de, duschen var det ja :P Hejs!

Kommentarer
Postat av: Elin

Du och dina makaroner ;P

JA PÅ TISDAG BLIR DE SKOJ ;D

2008-04-06 @ 22:38:42
URL: http://rekan.webblogg.se
Postat av: Ullis

Makaroner är mumma! :D
Ringde inte ikväll för jag lyckades inte få tag på bla christelle... så jag hade inge mer info än vad du fick tidigare idag utav mig :/ tyvärr

2008-04-07 @ 00:13:43
URL: http://ulriika.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0