Sjuk :/

Ja, då har man gått och blivit förkyld. Är väl inte så farligt på dagarna men på nätterna, uch säger jag bara :(
Så finns ju inte så mycket man kan göra. Fick dock besök av Ullis och Linda idag, det var mycket trevligt :)
Vi kollade på One Tree Hill :)
Måste även tillägga att jag är väldigt glad för Lindas skull idag :) Hon klara teorin idag :D Grattis gumman!
Annars har jag inte orkat göra så mycket idag, var en sväng till Stefans mamma och lämna en dataskärm.
Och imorgon ska jag färga mitt hår och klippa mig lite, hoppas det blir bra bara :P
Blir nog ingen träning imorgon heller, ska se till att bli frisk först :)

Just nu har jag så tråkigt, det är inge kul att inte orka göra något. Blir ju helt slut minsta lilla jag gör :(
Nu kom iallafal Stefan hem så nu behöver jag inte vara ensam :D

Kommentarer
Postat av: Linda

Hihi tackar vännen .
krya på dig nu :D tills på lördag framförallt.

2008-02-01 @ 01:57:49
URL: http://hamren.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0