Lördagen.

Började med att jag sov nästan för länge. Men när jag väl kommit upp packa jag väckan och gick och tränade lite, mycket skönt efteråt ;D Fast då var det bara att skynda sig hem för Stefans pappa skulle hämta oss, så bar det va till Timrå för att kolla på hockey och för ovanlighetens skull vann Timrå mot Djurgården denna gång också ;D 3-1

Väl hemma var det inte mkt att göra än at vänta på att bion skulle börja, väl på bion va jag så trött att jag var nära på att somna ett par gånger ;P

Såg iallafall:
image11

Den va ganska ra faktiskt tycker jag :) Näe, nu ska jag göra mig iordning och äta lite för att sedan åka till mamma och pappa!!

Ikväll blir det Friskis & Svettis med Fiagumman och kanske Rekan ;)

Pusspåer!!!

Kommentarer
Postat av: Ullis

Hur gick det på friskis? :D

2008-01-13 @ 23:20:03
URL: http://ulriika.webblogg.se
Postat av: Ullis

Jag tog dom finaste bildern jag kunde hitta :D

2008-01-14 @ 18:17:01
URL: http://ulriika.webblogg.se
Postat av: Elin

Tyckte det var bra att lilla Timrå vann eller lättare sagt att dif förlorade .. Har ju själv en djurgårdare till karl ;P

2008-01-21 @ 00:29:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0