I väntan på...

Mat, eller rättare sagt att tiden ska gå lite så man kan börja laga lite mat. 
Stefan slutar ju inte förrän kl 18 så :P
Dagen har förövringt varit ganska bra, sov länge, träna med Ullanprullan sen stan sen möta Rekan och Linda på stan :)

Har inte bloggat på ett par dagar, har inte hänt så mycket heller, jo har jobbat tre dagar:P Behövligt!
Annars har väl dagarna bestått av lite träning :P

Jo, hade besiktning på bilen i Måndags, gick ju som de gick.
Den gick inte igenom pga att två lampor var ur funktion. Så det var ju bara att de till att byta dom, haha bara om det ändå vore så enkelt, bilen lever ju ett eget liv eller snarare elspöket som bor i den :S
Vi får inte bromsljuset att fungera och mitt i allt slutar tutan att fungera ;@
Så det var bara att åka och prata med en bilelektriker, så nu måste jag lämna in den :/
Dom har 600 kr i timmen för att kolla vad som är fel på den!!!!!!!!!!!!!!! FYFAAAAAAN!!
Jaja, är väl bara att se till att någon fixar det, har en månad på mig! För inge körförbud här inte!!!

image22
Min lilla skrutt, ta och fungera som du ska nu vettja ;)

Förövrigt har jag världens underbaraste pojkvän. Häromdagen när jag jobbade skulle jag gå och träna när jag sluta så skulle bli ganska sen middag för Stefan kunde minsann inte kaga kyckling sa han.
Kände hela vägen hem hur jobbigt det skulle bli att ställa sig och laga mat när man kom hem, till min glädje och stora förvåning var allt klart när jag kom hem ;D Åååh! <3
Han hade ringt Ullis och fråga hur man gjorde ;D Åh, hade dukat så fint!
Sånt uppskattar man!


Nu ska det lagas mat!


 Puss älskling! <3

Kommentarer
Postat av: Engmaan

Lill päronet :D Eller ja ett halvt päron :p

2008-01-29 @ 14:42:06
URL: http://elinengmaan.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0