Ont i fötterna :S

Ja efter en dag i Sundsvall får man lätt de.

Dagen började med att jag träffade Ullis på badhuset också gick vi och tränade. Måste även tillägga att haf är väldigt glad för din skull vännen! (Hon klara teorin idag!)

Har varit ett par ganska lugna dagar, har varit ledig sen i fredags (mycket sköööönt!)
Var på Murbergets mysmarknad i Söndags, blev en julklapp till pappa och rullrån ;)

Annars har denna del av veckan varit lugn, tränat lite och lullat runt på stan.

Det ända som stör mig nu är att vi inte kan hitta ett jävla bord som vi kan ha här i vardagsrummet. Det kommer att bli ett barbord men man ska ju hitta ett också :P Trodde att Ikea skulle ha men icke sa nicke,
hitta ett på Inreda & Sånt med de va ganska dyrt :/


Ska leda som ett tok imorgon :P

Nu är Engman så snäll och ska hjälpa mig med min blogg så den ser lite mer acceptabel ut :) (Mycket tacksam)

Kommentarer
Postat av: Linda

Det kostar att ligga på topp ;)

2007-12-19 @ 23:43:28
URL: http://hamren.webblogg.se
Postat av: Ullis

:) Tack gumman! Igårkväll kändes det som en dröm..kunde inte fatta att det verkligen hade hänt :P

2007-12-20 @ 12:47:29
URL: http://ulriika.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0