Händelserika dagar :)

Ja, känns som att tiden går så fort, men jag får mycket gjort iallafall :)

Gårdagen, hämtade Simon på dagis sen gick vi till stan och fika med hans mamma :) Vilken tid det tog att gå till stan. Brukar ta högst 10 min, tog närmare en halvtimme :P
Sen kom Ullis hem till mig och vi gick på stan med mamsen en stund sen laga vi middag :) Korvstroganoff :)
Sen skulle vi åka till Coop för att köpa en sil och lite saker för att kunna bygga ett peparkakshus, det blev mycket mer än så :S

Eftersom Ullis inte ville pilla på med glasyren fick jag göra två pepparkakshus :P
Det blev två fina hus efter all glasyr på mina kläder och med tanke på att jag måste ha varit hög på socker igårkväll, haha men  kul var det. Roligast på länge!! :)


Idag däremot har först varit och klippt mig, blev väl sådär men man vänjer sig. Sen var det raka vägen till jobbet fr att jobba 3 timmar :P
Efter jobbet träffa jag Ullis på badhuset så gick vi och träna, gick bra som fan :) Lär få känna det imorgon.
Var även och kolla på Härnösands lucia i Domkyrkan med mamma och syrran, det var mysigt, kom i lite julstämning :) Sen blev det glögg och pepparkakor hemma hos mamma och pappa :)

Ja och nu måste man väl gå och lägga sig snart, ska börja jobba 7 imorgonbitti.. suck..

Va skönt att inte behöva laga mat idag iallafall, Stefan va så söt och hade maten klar när jag kom hem <3

Puss och godnatt!

Kommentarer
Postat av: Ullis

Vad blev det för något till kycklingen? :P
Hur känns det i ben och rumpa idag?

Håret blev bra tycker jag

2007-12-13 @ 13:36:17
URL: http://ulriika.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0